Συλλογή έργων (μυθιστόρημα, διήγημα, θέατρο, ποίηση) του Μπάμπη Ράλλη

Να ξέρεις άραγε;




Πόσα χρόνια έχω να σε δω, 
Ειρήνη μου;
Να ξέρεις άραγε πως πάντα σε περιμένω;
Ειρήνη μου,
Για να μη λείπω από το σπίτι όταν θα μου χτυπήσεις την πόρτα
Δε βγαίνω ποτέ από το σπίτι
Για να στρώσω όμορφα λουλούδια να πατήσουν τα πόδια σου
Καλλιεργώ όλες τις εποχές τα πιο όμορφα λουλούδια στο μπαλκόνι μου
Για να μη λείψει απ’ τη στιγμή του ερχομού σου η εξαίσια μουσική
Δε σταματούν ποτέ οι εξαίσιες μουσικές στο σπίτι μου
Για να σε κεράσω το πιο γλυκό κρασί
Δε λείπει ποτέ το γλυκό κρασί από το σπίτι μου
Για να μη σε ενοχλήσει κανείς
Δεν μπαίνει ποτέ κανείς στο σπίτι μου
Για να μη με βρεις με ταπεινές σκέψεις στο μυαλό
Σκέφτομαι μόνο εσένα, 
Ειρήνη μου

Ζω επειδή ξέρω ότι κάπου υπάρχεις



                                                       Δεκέμβριος 2015