Συλλογή έργων (μυθιστόρημα, διήγημα, θέατρο, ποίηση) του αρχαίου συγγραφέα

Η κοπέλα με το σκουτεράκι



Στη γωνιά της οδού Φλέσσα συνάντησα την κοπέλα με το σκουτεράκι. Φορούσε το κράνος της κείνη τη στιγμή. Τη χαιρέτησα. Μου είπε ότι το μηχανάκι της είχε πρόβλημα και θα το πήγαινε στο συνεργείο. Την κοίταξα προσεκτικότερα. Της είπα: «Κάποια μου θυμίζεις». «Ναι» απάντησε, «σου θυμίζω την κοπέλα με το σκουτεράκι». «Σωστά» είπα, «έχεις δίκιο», αλλά αυτή ήταν η λύση μιας εξίσωσης όπου ο άγνωστος χ παρέμενε άγνωστος. Ένιωσα αμήχανα.

Της είπα πως αν πηγαίναμε μαζί μια βόλτα με το μηχανάκι ίσως να θυμόμουν ποια μου θύμιζε. Σε αυτό μου χαμογέλασε και είπε ότι εξαρτιόταν αποκλειστικά από μένα. Ένιωσα πως κι αυτή η απάντησή της ήταν σωστή,  αλλά, για λόγους άγνωστους και στους δυο μας, πρακτικά ανεφάρμοστη.

Έκανα ένα βήμα πίσω καθώς έβαλε μπροστά το σκουτεράκι της, το καβάλησε, κι απομακρύνθηκε κουνώντας μου το χέρι της για αντίο, ενώ ο άσπρος καπνός από την μπουκωμένη της εξάτμιση με αγκάλιαζε σαν ένα δεύτερο, άυλο, κορμί της.


                                                                Σεπτέμβριος 2015